Vyberte prosím oblasť, ktorej sa požiadavka týka, nechajte nám na seba kontakt a stručne popíšte vašu požiadavku. Po odbržaní požiadavky vás budeme v pracovných dňoch kontaktovať.
Ako môžete zaplatiť faktúru
Pozrite si, akými spôsobmi môžete zaplatiť kiki faktúru. Najjednoduchšie uhradíte faktúru v aplikácii vašej banky, oskenovaním QR kódu z faktúry. Všetky údaje, potrebné k úhrade, nájdete vo faktúre.
QR platba
Najjednoduší spôsob úhrady faktúry. Stačí, ak promocou aplikácie oskenujete QR kód z faktúry a odošlete platbu.
Internet Banking
Podľa údajov vo faktúre, môžete pomocou internet bankingu vykonať platbu alebo si zriadiť trvalý príkaz.
Poštový poukaz
Ak ste si zvolili tento spôsob platby, príde vám vo faktúre predtlačený a predvyplnený poštový poukaz.
V hotovosti
Faktúru môžete zaplatiť v hotovosti, počas otváracej doby, v zákazníckom centre kiki v Dubnici nad Váhom.
Elektronická faktúra
Ak ešte stále dostávate faktúru poštou, požiadajte nás o jej elektronické doručovanie. Faktúru si pohodlne nájdete vo vašej e-mailovej schránke.
Ekológia
Je šetrná k životnému prostrediu! Nie je potrebný papier, tlač, preprava či distribúcia autami.
Je zadarmo
Aktivácia aj doručovanie je bezplatné. O elektronickú faktúru môžete požiadať aj telefonicky.
Plnohodnotný doklad
Faktúra bude doručená na váš e-mail vo formáte PDF a je plnohodnotným daňovým dokladom.
Možnosť tlače
Ak faktúru budete potrebovať v papierovej forme môžete ju kedykoľvek vytlačiť v tlačiarni.
Prečítajte si tiež odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa nás pýtate.
Ak používate internet na prezeranie stránok, komunikáciu prostredníctvom e-mailu, skype, facebook či akúkoľvek podobnú službu, nepotrebujete verejnú statickú IP adresu. Túto službu využijete v prípade, ak sa potrebujete k vašim zariadeniam vzdialene pripájať z internetu. Najmä ak prevádzkujete webserver, mailserver, FTP server alebo máte v domácnosti (alebo vo firme) kamerový systém a chcete odkiaľkoľvek sledovať kamery (napr. na mobilnom zariadení).
Stačí, ak kontaktujete kiki infolinku alebo odošlete formulár v menu "Podpora". Najbližší pracovný deň vás kontakujteme telefocniky a spoločne dohodneme termín preloženia.
Kontaktujte našu infolinku alebo alebo odošlite formulár v menu "Podpora". Program služby vám zmeníme od nasledujúceho kalendárneho mesiaca
Ak vám nefunguje internet, majte prosím na vedomí, že problém nemusí byť v pripojení (pripojenie k internetu od kiki). Pred tým, ako kontaktujete infolinku a nahlásite poruchu, odporúčame vám vykonať nasledovné kroky:
• Odpojte a zapojte napájací adaptér antény a routra z elektrickej siete (NEstláčajte tlačidlo reset na vašom routri!)
• Reštartujte vaše zariadenie (notebook, počítač, tablet, telefón, a pod.)
• Ak používate WiFI, skontrolujte či je vaše zariadenie k tejto sieti pripojené
• Skontrolujte stav zapojenia kabeláže všetkých zariadení a presvedčte sa, že každý kábel je zapojený správne a je korektne zasunutý v správnom porte
Ak ani po týchto krokoch internet nefunguje, kontaktujte infolinku kiki, nahláste poruchu a popíšte váš problém.
Spracovanie osobných údajov
Spoločnosť Global Network Systems, s.r.o. IČO:45513686, spracováva osobné údaje v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov. Odkliknutím súhlasíte so spracovaním osobných údajov pre účely vyriešenia vašej požiadavky.